Digitale collecte Fonds Gehandicaptensport 2021

Normaliter vindt in de maand april de jaarlijkse huis-aan-huiscollecte van het Fonds Gehandicaptensport plaats. Dat zit er dit jaar vanwege de Corona maatregelen helaas niet in. Om de sporters met een beperking echter niet helemaal in de kou te laten staan, doet de voetbalvereniging Doetinchem mee met een digitale collecte die door het Fonds Gehandicaptensport wordt georganiseerd.

De voetbalvereniging Doetinchem kent al 32 jaar G-voetbal. Dit is voetbal voor jongens en meisjes met een zodanige beperking dat ze in het reguliere voetbal niet of nauwelijks aan de bak komen. Een gedeelte van de opbrengst van de collecte wordt rechtstreeks over gemaakt naar de voetbalvereniging Doetinchem. vv Doetinchem zal dat geld gebruiken voor de ondersteuning van de activiteiten van en voor het G-team.

Om het u gemakkelijk te maken heeft de vereniging in overleg met het Fonds Gehandicaptensport een digitale collectebus aangemaakt. Via de link (eventueel Ctrl+klikken voor koppeling)

komt u vanzelf bij de digitale collectebus en kunt een bijdrage naar eigen keuze doneren.

Om zoveel mogelijk mensen te bereiken, kunt u ook zelf nog een digitale collectebus aanmaken. Informatie daarover vindt u onderaan de pagina waarop de digitale collectebus staat.

U kunt ook gebruik maken van de eigen unieke QR-code van de collectebus van vv Doetinchem (eventueel Ctrl+klikken voor koppeling).
Als u deze QR-code scant met een smartphone komt u ook automatisch terecht bij de collectebus van vv Doetinchem en kunt u daarin doneren.

Download QR-code

Alvast bedankt.
Namens het bestuur van vvDoetinchem

Herman Beerling