Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract met 3 jaar!

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract

Het akkoord was er al maar, op zondag 10 september j.l. heeft onze hoofdsponsor, Wasserij Bielheimerbeek, het sponsorcontract getekend en verlengd tot medio 2020!

De komende 3 seizoenen zal men al onze kleding blijven wassen, alsmede het linnen uit de kantine. Ook de reclame-uitingen op het sportpark ‘De Bezelhorst’ zullen blijven. Eveneens is het eerste elftal helemaal in het nieuw gestoken voor de komende 3 seizoenen.

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract met 3 jaar!

Namens Bielheimerbeek waren Annemi en Rudi Beran aanwezig om het contract te ondertekenen, bijgestaan door (interim)voorzitter Herman Beerling en (interim)secretaris Sander ten Have namens voetbalvereniging Doetinchem.

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract 3 jaar!

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract met 3 jaar

Voorafgaand van deze ondertekening zijn er al teamfoto’s gemaakt van het eerste elftal met de nieuwe uit- en thuistenues, geschonken uiteraard door Bielheimerbeek.

Annemi en Rudi kregen een mooie bos bloemen van aanvoerder Ersin Uzun, alvorens zij samen met de hele groep op de foto gingen.

Na het officiรซle gedeelte was er nog een lunch met de selectie, die goed geregeld was door het kantinepersoneel. Annemi en Rudi voegden zich te midden van de groep en zo werd er nog even wat gekletst onder het genot van een broodje.

De Bielheimerbeek is een wasserij die al 80 jaar actief is. Van oorsprong vanuit Gaanderen maar, sinds een aantal jaar alweer in Varsseveld. Daar heeft men een schitterend bedrijfspand aan de Guldenweg. In Gaanderen werd de ruimte te klein aangezien het bedrijf bleef groeien.

Vanuit Varsseveld bedienen ze horeca en bedrijven door heel Europa. In de loop der tijd is hun dienstverlening uitgebreid met de verhuur en verkoop van linnengoed en bedrijfskleding voor de horeca en industrie.

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract

Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt contract!

Annemi en Rudi waren verheugd om het 5de tijdperk in te gaan. Na 12 jaar is er nog steeds een goede band met de voetbalvereniging en doet het ze nog deugd om de voetbalvereniging te ondersteunen.

Ook wij, als vv Doetinchem, zijn erg verheugd met de verlenging.

Het valt niet mee voor een (kleine) voetbalvereniging om een hoofdsponsor te strikken. Des te meer zijn we als voetbalvereniging Doetinchem erg trots dat we met Bielheimerbeek al 12 jaar een hoofdsponsor hebben en dat het goede gevoel nog steeds wederzijds is.

We hopen als voetbalvereniging nog lang te mogen samenwerken met deze trotse hoofdsponsor!

Voor meer informatie over Wasserij Bielheimerbeek kunt u terecht op hun website: www.bielheimerbeek.nl

Adres:

Bielheimerbeek