Opbrengst Rabo ClubSupport bekend

De deelname van vvDoetinchem aan de actie Rabo Clubkas Support heeft onze vereniging € 177,23 opgeleverd. Het geld is gebruikt voor ons bestedingsdoel: de aanschaf van nieuwe netten voor de ballenvangers achter de beide goals op ons hoofdveld.

Tijdens de actie konden alleen leden van Rabobank Graafschap een stem op onze vereniging uitbrengen. De concurrentie was groot. Er deden 571 clubs, stichtingen en andere organisaties aan mee. Er was een bedrag van € 175.000 te verdelen, waarbij de deelnemers met de meeste stemmen het meeste geld kregen. In totaal werd er 8446 keer gestemd.

Hartelijk dank aan alle Rabobank-leden die een stem op onze club hebben uitgebracht. En ook hartelijke dank aan de Rabobank, die het allemaal mogelijk heeft gemaakt.