Oranjefestival vv Doetinchem groot succes!

Op zaterdag 12 juni hield vv Doetinchem, in samenwerking met de KNVB en de Keepersschool Doetinchem (van oud Doetinchem-keeper Jaap Keukens) een Oranjefestival op de club voor de leeftijden 4 t/m 12 jaar. Dit alles in verband met de aftrap van het EK voetbal.

Naast onze eigen ca 30 leden in deze leeftijd, kwamen er nog ca 55(!) aanmeldingen binnen van enthousiaste kinderen. We begonnen dus met ca 85 kinderen aan dit evenement! Geweldig!

Beau Rijks, profvoetbalster van Excelsior en oud Doetinchem-speelster, was ook aanwezig om de kids wat bij te brengen op voetbalgebied!

Er werden verschillende oefeningen gedaan die door enthousiaste train(st)ers gegeven werden. Jaap deed de keepers-oefeningen, Cil en Birgit deden leuke spelletjes en onze hoofdtrainer Hans zorgde voor een leuke estafette.
Piet leerde schieten op de goal en Jamie (keeper van de Graafschap) deed dribbeloefeningen. Tonnie, Fritz, Erik en Beau deden de partijspelen!

Na een aantal oefeningen gedaan te hebben kreeg iedereen wat te drinken en eten, gesponsord door de Albert Heijn Zonnenberg en geregeld door Marco! Onze dank hiervoor is groot!

Na de laatste twee oefeningen kreeg iedereen nog een fantastisch diploma mee naar huis, ondertekend door Frank de Boer en Sarina Wiegman.
Daarna nog even een leuke foto met z’n allen en toen ging iedereen weer moe, maar voldaan huiswaarts.

Een geslaagde dag!
Het belangrijkste is dat de kinderen een erg leuke dag gehad hebben. Nieuwe vriendjes zijn gemaakt en de lol spatte er vanaf tijdens de oefeningen!

Dank aan alle vrijwilligers die hebben meegeholpen. Naast bovengenoemde namen geldt dit ook voor Stephan en Jacqueline van de kantine, Frank, Ger, Pieter, Joyce en de teambegeleiders Patricia, Kim, Maryann, Gert Jan, Reina en Cheryl.
Ook nogmaals dank aan de Albert Heijn Zonnenberg voor de sponsoring van het drinken en fruit.

We hopen een ieder snel eens terug te zien op ons mooie complex De Bezelhorst!