Kantinemedewerk(st)ers v.v.Doetinchem gezocht!

Het kantineteam van v.v.Doetinchem is op zoek naar kantinemedewerk(st)ers!
Ben je minimaal 18 jaar, wil je wat bijverdienen, minimaal een dagdeel beschikbaar en vind je het leuk om werk te verrichten in de kantine voor onze club? Dan zijn wij zeker op zoek naar jou!

Om in de toekomst de huidige openingstijden van onze kantine te kunnen behouden, zijn wij op korte termijn op zoek naar enthousiaste medewerk(st)ers die hier graag hun steentje aan bij willen dragen. De sportkantine van v.v. Doetinchem is een belangrijk onderdeel van onze vereniging, het is een ontmoetingsplaats voor leden, tegenstanders en bezoekers. Daarnaast is de sportkantine een belangrijke inkomstenbron voor de club.

Het gaat om meerdere momenten op de doordeweekse avonden en dagdelen in het weekend.

Lijkt het je leuk om met een groep enthousiaste medewerk(st)ers samen te werken en wil je wat bijverdienen? Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Ilse Elshof via tel. 06-43868293. Of vul onderstaand formulier in en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Aanmelden kantinemedewerk(st)ers