Scoren met Gezondheid : voor uw vitaliteit

Logo

Om de inwoners van Doetinchem-Noord en omgeving uit te dagen gezonder te gaan leven komt voetbalvereniging Doetinchem met het 10 weken durende leefstijlprogramma ‘’Scoren met Gezondheid’’.

Het programma is gericht om de personen in de leeftijd van 30-plus te begeleiden naar een gezonde(re) leefstijl waarmee de gezondheidsrisico’s van de deelnemers gereduceerd kunnen worden.

Het programma bevat onder andere:

• Gezondheidscheck
  • Viermaal contact met een professionele diëtist
  • Informatie over een gezonde leefstijl
  • Samen koken en eten
  • Iedere week samen sporten en bewegen.

De cursus wordt gegeven op iedere woensdag vanaf 16 september t/m 25 november 2020 van 15.30 tot 17.00 uur.

Locatie en kosten
Het vindt plaats in de kantine en op de velden bij vv Doetinchem op sportpark De Bezelhorst, Bezelhorstweg 85 in Doetinchem. Ook vinden diverse activiteiten plaats bij Squash Plus, Rossinilaan 2 in Doetinchem.
De kosten van de cursus bedragen eenmalig €24,50 (inclusief gezondheidscheck, koffie/thee). Leden van Kruiswerk Achterhoek betalen €20,00 (€ 4,50 korting) bij het vertonen van hun ledenpas.
Dit programma is aangesloten bij het meedoen-arrangement.

Voor meer informatie en/of aanmelden kan men terecht bij:
Ger Melissen: e-mail: gspmelissen@planet.nl    m: 06 23233501