Doetinchem-1 bekert tegen GSV’38

Doetinchem-1 begint, onder het nieuwe trainersduo Nico Berendsen en Geert Derksen, het nieuwe voetbalseizoen op zondag 3 september met een bekerwedstrijd tegen GSV’38. De wedstrijd wordt in Giesbeek gespeeld en begint om 14.00 uur.

De andere twee tegenstanders in de bekerpoule zijn EDS-1 uit Ellecom en Etten-1. Tegen EDS speelt Doetinchem-1 een thuiswedstrijd op zondag 10 september om 14.00 uur. En het bekerduel tegen Etten-1 staat op zondag 17 september gepland, aanvang 14.00 uur op sportpark De Treffer.

De zondag daarop (24 september) begint de competitie in de 4e klasse C. In die klasse treft Doetinchem-1 de volgende dertien tegenstanders: Angerlo Vooruit, SV Basteom (Baak/Steenderen), FC Dinxperlo, SC Doesburg, Gendringen, Sportclub Groessen, GWVV (Varsselder/Veldhunten), HC’03 (Drempt), SV Kilder, Pax (Hengelo-Gld.), SC Rijnland (Lobith/Tolkamer), Sprinkhanen (Nieuw-Dijk) en Ulftse Boys.

In de eerste competitiewedstrijd is op 24 september Kilder-1 de tegenstander (aanvang 14.00 uur op sportpark De Bezelhorst).

Doetinchem-1 neemt doet niet mee aan de strijd om de Achterhoek Cup. De nieuwe trainers Nico Berendsen en Geert Derksen vinden de wederopbouw van het team tijdens trainingen momenteel belangrijker dan deelname aan doordeweekse wedstrijden.