Hoofdsponsor Bielheimerbeek verlengt overeenkomst

Onze hoofdsponsor, wasserij De Bielheimerbeek in Varsseveld, heeft de aflopende verbintenis verlengd met 3 jaar!

Al sinds jaar en dag is de wasserij (tegenwoordig méér dan wasserij) verbonden aan de voetbalvereniging Doetinchem als hoofdsponsor.
Iedere week worden hier de wedstrijdtenues en het kantine- en keukenlinnen gewassen en tevens verzorgt Bielheimerbeek enkele sanitaire voorzieningen op de onze accommodatie.

We zijn als vereniging bijzonder verheugd dat, ondanks de huidige zware periode, de overeenkomst is verlengd voor 3 jaar. Solidariteit is nu erg belangrijk, en daar is bij deze verlenging duidelijk sprake van.

Bielheimerbeek zal ook weer als hoofdsponsor op het nieuwe tenue staan van het eerste elftal. Maar er zullen vanaf aankomend seizoen ook andere shirtsponsors worden toegevoegd op het tenue. Daarover later meer.

We gaan ook de komende drie seizoenen weer uit van een prettige samenwerking en bedanken Rudi en Annemi Beran, de eigenaren van Bielheimerbeek, voor het wederzijdse vertrouwen!

Op de foto (gemaakt door sponsorcommissielid Cristian de Weever) v.l.n.r: Rudi & Annemi Beran (eigenaren wasserij De Bielheimerbeek), Ger Melissen (voorzitter vv Doetinchem) en Jan ter Haar (sponsorcommissielid vv Doetinchem)