Samenwerkingsovereenkomst met Intersport Bols

We zijn zeer verheugd dat we als vereniging in deze lastige tijd nieuwe sponsoren hebben kunnen verwelkomen. Zo is er op donderdag 25 juni een vierjarige samenwerkingsovereenkomst getekend met Intersport Bols.

Intersport Bols gaat onze club de komende vier jaar voorzien van kleding en materialen. Tevens zijn zij zich ervan bewust dat de vereniging meer doet dan alleen maar voetbal en willen zij ook in dit (belangrijke) aspect veel betekenen voor vv Doetinchem.
Qua kleding is er een ‘special design’ wedstrijdshirt ontworpen. Op deze shirts kunnen meerdere sponsoren toegevoegd worden.
Ook zal er een uniforme kledinglijn gelanceerd gaan worden en komt deze te staan op een speciale vvDoetinchem-webshop, op onze eigen website.
Leden zullen hierop ook een korting gaan krijgen bij bestellingen.

Namens Intersport waren Peter Kalkman (teamsport Intersport) en Ewald Venderbosch (filiaalleider Intersport Bols Doetinchem) bij de ondertekening van de overeenkomst aanwezig.

Ewald Venderbosch is met zijn filiaal pas nog verhuisd naar de Waterstraat in de binnenstad. Een locatie waar Intersport haar trouwe klanten nog beter kan bedienen.

We gaan uit van een prettige samenwerking met elkaar!
In het nieuwe seizoen zullen er al verscheidene teams gaan spelen in het nieuwe tenue, ontworpen door Intersport!

Op de foto (die gemaakt is door sponsorcommissielid Cristian de Weever) v.l.n.r.:
Ewald Venderbosch (filiaalleider Intersport Doetinchem), Peter Kalkman (Teamsport Intersport Bols), Ger Melissen (voorzitter vv Doetinchem), Jan ter Haar (sponsorcommissie vv Doetinchem)