Team J08 zoekt met spoed 2 extra spelers (j/m)

Het pupillenteam wil na de herfstvakantie graag met twee teams verder in de competitie. Met 13 kinderen in een 6 tegen 6 opstelling is het wisselbeleid een grote uitdaging voor trainer/coach Pieter Melissen. Met 2 extra spelers kunnen er  twee teams gevormd worden en krijgen alle kinderen volop speeltijd tijdens wedstrijden.

Ken jij nog kinderen van 6 of 7 jaar die gek zijn op voetballen?  Wellicht in de familie, in de buurt of op school? Help JO8 aan nieuwe teamgenoten!

Kinderen van alle leeftijden (4+) zijn welkom bij v.v.Doetinchem.  Er zijn teams voor verschillende leeftijdsgroepen en iedereen is welkom om een proefles mee te trainen.

Wat heeft v.v. Doetinchem-J08 te bieden?

• Enthousiaste trainers en gemotiveerde teamgenoten
  • 1x per week training op dinsdag van 17:15-18:15 en wedstrijd op zaterdag
  • Wie zich voor 1 november aanmeld voor een gratis proefles maakt kans op twee gratis kaarten voor een wedstrijd van De Graafschap. Voetbalschoenen zijn te leen bij de vereniging.
  • Nieuwe leden tm 18 jaar betalen daarnaast geen contributie tot en met 31-12-2023.  Daarnaast is v.v.Doetinchem aangesloten bij het Meedoen-arrangement van de gemeente Doetinchem.  Ieder kind moet kunnen voetballen, ook als de beschikbare financiële middelen beperkt zijn. Neem voor meer info contact op met info@vvdoetinchem.nl.

Meld je hier aan voor een gratis proefles