Uitkomst kleedkamersessies

Als onderdeel van een grotere campagne om vrijwilligers te werven hebben enkele weken geleden kleedkamersessies plaatsgevonden waarin het bestuur van v.v. Doetinchem in gesprek is gegaan met spelers en ouders van spelers. Zonder vrijwilligers kan de vereniging niet bestaan.

V.v. Doetinchem zoekt trainers, scheidsrechters, teambegeleiders, maar ook kantinemedewerkers, fotografen, social media fans, commerciรซle toppers voor de sponsorcommissie, een websitebeheerder en een fantastische vrijwilligerscoรถrdinator die ervoor zorgt dat al deze vrijwilligers met veel plezier een steentje bijdragen aan de club.

Je hoeft geen langdurige verplichting aan te gaan of zelf te voetballen om te kunnen helpen. Alle hulp is welkom.

Tijdens de kleedkamersessies kwam รณรณk naar voren dat teams gehoord willen worden, dat er onduidelijkheden zijn (bijv. hoe en door wie wordt shirtsponsoring geregeld) en dat er behoefte is aan meer en tijdige communicatie. Leden willen op de hoogte gehouden worden van wat er binnen de club speelt.

Deze waardevolle feedback is aan het bestuur teruggekoppeld en omgezet in een actieplan om de communicatie te verbeteren. Deze zomer wordt gewerkt aan de terugkeer van de nieuwsbrief, een handboek voor leden, het actualiseren van de website, een kick-off van het nieuwe competitieseizoen en andere initiatieven.

Heb jij na het lezen van deze post zin om te helpen? Meld je aan, we zoeken jou!

Ervaring is niet vereist, enthousiasme en doorzettingsvermogen wel.

Meld je aan door te mailen naar: jacquelinescheidt@gmail.com