v.v. Doetinchem nieuwe partnerclub van MVVA

Kort geleden ondertekenden Pieter Melissen van voetbalvereniging Doetinchem en Hilde Gerritsen van de talentenacademie Meiden Vrouwen Voetbal Achterhoek (MVVA) een samenwerkingsverband.

Pieter Melissen van v.v. Doetinchem is blij met de samenwerking: “MVVA is een sterke speler in Nederland op het gebied van meiden- en vrouwenvoetbal. Bovendien maken we gebruik van dezelfde accommodatie. Met deze samenwerking kunnen wij een impuls geven aan het meiden- en vrouwenvoetbal binnen onze club en ook talentvolle meiden van onze vereniging sneller naar een hoger niveau brengen. In het verleden hebben onder andere Anne Garretsen en Beau Rijks via v.v. Doetinchem een opstap kunnen maken naar het topvoetbal bij de vrouwen. Het zou mooi zijn als wij dat als vereniging wederom kunnen realiseren in de komende jaren.”

Hilde Gerritsen: “Ondanks dat we bij het complex delen met v.v. Doetinchem en elkaar veelvuldig zien en spreken, hadden wij nog geen officiรซle samenwerking. Mooi dat we elkaar ook hierin nu gevonden hebben.”

Op naar een mooie samenwerking!